Baroš vs. Fous: Není třeba hledat shodu
Oba jsme začínali v Británii a oba zůstali zaujati světem peren. Stal se nám, bez obalu, osudným. Každému ovšem po svém. Obrazně řečeno jsme ovšem šli jeden směrem půlnočním a druhý poledním, těžko soudit kdo kterým. Adam se vydal do krajiny extenzivních společenstev, kde člověk je spíše divákem a zahradník dozorcem případných květinových šelem. Mě zlákaly opečovaná rabata, kam zahradník zaklekne a zapotí se mezi prošlechtěnými ovečkami. Adamovo perenářská práce je v zahradnickém světě nepřehlédnutelná a přestože jeho portfolio je už dnes výrazně širší, prosadil se spolu s několika kolegy zejména na poli receptur směsí peren. Ty už mu nikdo neodpáře. V jistém slova smyslu překročil Rubikon do té doby absolutní dominance autorských kompozic a nabídl profesní obci předkousané řešení. V atmosféře rychle rostoucích a stále pestřejších sortimentů tak udělal krok do neznáma a podělil se o zodpovědnost za dílo. To přineslo celé portfolio rizik, protože co umístění to kompromis. Bez ohledu na důrazná metodická